1.Szalony detektyw 5/10
2.Straszny film 4/10
3.Straszny film 2 3/10
4.Agenci bardzo specjalni 3/10
5.Mały 2/10
Obejrzyj 'Dorwę Cię krwiopijco', jego debiutancki film. On miażdży te wszystkie szajsowate późniejsze produkcje, które tutaj wymieniłeś...
1. Straszny film - 9/10
2. Straszny film 2 - 7/10
3. Szalony detektyw - 6.5/10
4. Dorwę cię krwiopijco - 6.5/10
5. Agenci bardzo specjalni - 6/10
6. Mały - 6/10